F.A.Q
Asiakastili
MIKSI tarvitsen asiakastiliä AFPRO-Webshopissa?
Ilmansuodatintoimittajana AFPRO Filters palvelee vain yritysasiakkaita. Voit tehdä tilauksia verkkokaupassamme, jos olet jo AFPRO Filtersin asiakas tai uutena asiakkaana rekisteröitymisen jälkeen. Tilauksia ei ole mahdollista tehdä ilman olemassa olevaa Y-tunnusta.
Kuinka luon tilin?
Oletko jo AFPRO Filtersin asiakas? Sitten voit luoda tilin täältä.
Etkö ole vielä AFPRO Filtersin asiakas? Sitten voit rekisteröityä täältä. Rekisteröitymisen jälkeen voit aloittaa webshopin käyttämisen.
Etkö ole vielä AFPRO Filtersin asiakas? Sitten voit rekisteröityä täältä. Rekisteröitymisen jälkeen voit aloittaa webshopin käyttämisen.
TILAUS
KUINKA VOIN TEHDÄ TILAUKSEN?
Tekemällä tilauksesi verkkokaupan kautta, ostoprosessi käy helposti, selkeästi sekä nopeasti. Tilaaminen verkossa tapahtuu yksinkertaisten vaiheiden kautta:
1. Lisää tuote ostoskoriin.
2. Tarkista tiedot. Lisää halutessasi tarkat kohdetiedot kohtaan ”Kone-/kohdetiedot”. (Kone-/kohdetiedot = machine/location details)
3. Napsauta “Siirry kassalle” (Siirry kassalle = Checkout) ja täytä kuljetustiedot. Voit valita olemassa olevan kohteen osoitteen osoitekirjasta tai täyttää vaihtoehtoisen osoitteen.
4. Valitse haluttu lähetystapa.
5. Kirjoita haluamasi viite- ja / tai tilausnumerosi tilaukselle.
6. Viimeistele tarkistamalla tilauksesi ja napsauttamalla “Lähetä tilaus”. (Please check translation, "Lähetä tilaus" means send order.
1. Lisää tuote ostoskoriin.
2. Tarkista tiedot. Lisää halutessasi tarkat kohdetiedot kohtaan ”Kone-/kohdetiedot”. (Kone-/kohdetiedot = machine/location details)
3. Napsauta “Siirry kassalle” (Siirry kassalle = Checkout) ja täytä kuljetustiedot. Voit valita olemassa olevan kohteen osoitteen osoitekirjasta tai täyttää vaihtoehtoisen osoitteen.
4. Valitse haluttu lähetystapa.
5. Kirjoita haluamasi viite- ja / tai tilausnumerosi tilaukselle.
6. Viimeistele tarkistamalla tilauksesi ja napsauttamalla “Lähetä tilaus”. (Please check translation, "Lähetä tilaus" means send order.
MITÄ JOS UNOHDAN SALASANANI?
Onneksi voit aina pyytää uuden salasanan. Kirjoita sähköpostiosoitteesi tai käyttäjänimesi tälle sivulle ja saat ohjeet sähköpostitse. Yksityisyyden vuoksi meillä ei ole pääsyä unohtuneeseen salasanaasi, joten emme voi lähettää sitä sinulle.
TILAUKSEN TEKEMINEN
Mikä on tilaukseni tila?
Voit katsoa tilauksesi tilan milloin tahansa tilauksesi yleisnäkymästä. Varmista, että olet kirjautunut tilillesi ja napsauta ”Omat tilaukset”. Täältä löydät yleiskatsauksen kaikista tilauksistasi ja niiden tilasta.
Mitkä ovat tilaukseni käsittelykustannukset?
Emme veloita lisäkustannuksia tilauksesi käsittelystä.
Voinko nähdä tilauksieni historian ja laskutushistorian?
Varmista, että olet kirjautunut tiliisi ja napsauta ”Omat tilaukset”. Täältä löydät yleiskatsauksen kaikista tilauksistasi. Tililläsi voit tarkastella myös laskuhistoriaasi kohdassa ”Omat laskut”. Jos tämä ei vastannut kysymykseesi, ota yhteyttä yhteyshenkilöösi. Yhteyshenkilösi mainitaan tilausvahvistuksessa.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Virhe tilauksessa? Selvitämme välittömästi onko tilauksesi vielä mahdollista perua. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon +358 37170005 tai lähetä meille sähköpostia.
Voinko muuttaa tilaustani?
Haluatko tehdä muutoksen tilaukseesi? Tämä on mahdollista niin kauan, kun voit napsauttaa ”Muokkaa” painiketta tilauksessasi. Eikö tämä ole enää mahdollista? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon +358 37170005 tai lähetä meille sähköpostia.
Miten lisään oikean viitteen/tilausnumeron sekä kone-/kohdetiedot tilaukselleni?
Tilauksen yhteydessä voit lisätä haluamasi viitteen/tilausnumeron tilauksellesi sekä jokaiselle riville haluamasi kone-/kohdetiedot. Valitse haluamasi rivi ja napsauta ”Lisää kone-/kohdetiedot”. Nämä tiedot lähetetään tilausvahvistuksen mukana, ja ne löytyvät toimitettujen tuotteiden kohdetarroista.
Linkitämme kohteen tilauksellesi ja jatkossa voit käyttää sitä hakuterminä hakukoneessamme.
Linkitämme kohteen tilauksellesi ja jatkossa voit käyttää sitä hakuterminä hakukoneessamme.
Kuinka luon tilauspohjan/kartoituksen?
Kun lisäät yhden tai useamman tuotteen ostoskoriin, se voidaan tallentaa tilauspohjaksi. Siirry ostoskoriin ja paina näytön oikealla puolella olevaa "Tallenna tilauspohja"-painiketta. Anna tilauspohjalle nimi ja napsauta Tallenna. Tilauspohja on nyt saatavilla tilisi alla olevasta Omat tilauspohjat -kohdasta.
Milloin saan tilaukseni?
Saat tilausvahvistuksen jokaisesta tilauksestasi. Tämä sisältää vahvistetun lähetyspäivämäärän, jolloin tilauksesi lähetetään teille.
Voinko vaihtaa toimitusosoitettani?
Voit muuttaa toimitusosoitettasi, kun teet tilauksen. Voit valita uuden toimitusosoitteen tai valita aiemmin luodun toimitusosoitteen (Kohde).
Mitä toimitusvaihtoehtoja on saatavilla?
Voit valita toimitusosoitteen, johon tilauksesi toimitetaan tai tehdä noutotilauksen. Noutotilauksien kohdalla tilaus pakataan noutovalmiiksi tilausvahvistuksen ilmoittamana päivänä ja se on noudettavissa heti seuraavana arkipäivänä.
Mitkä maksumenetelmät toimivat verkkokaupassa?
Maksutavat ilmoitetaan tilausta tehdessä etukäteen.
Sisältävätkö verkkokaupassa ilmoitetut hinnat arvonlisäveron?
Ei, verkkokaupassa esitetyt tuotehinnat ovat ilman arvonlisäveroa. Arvonlisävero lisätään tilaukseen kassalla, ja se näkyy tilauskatsauksessa. Sieltä näet kokonaissumman ennen tilauksen vahvistamista.
Voivatko muut työntekijänne käyttää yrityksenne verkkokauppatiliä?
Asiakastilin luomisen jälkeen voit yhteystietolomakkeen kautta pyytää useammalle eri työntekijälle käyttäjätunnuksen asiakastilille.
Mistä voin löytää toimituksen yleiset ehdot?
Löydät sen verkkosivustoltamme Yleiset ehdot kohdasta.
Näkevätkö kollegani samat tiedot mitä minä näen?
Näkevätkö kaikki asiakastilini käyttäjät tarvittaessa samat tiedot asiakastililtämme?
Kyllä, kaikkien asiakastilin käyttäjien on mahdollista tehdä tilauksia sekä tarkastella tilaushistoriaa.
Kyllä, kaikkien asiakastilin käyttäjien on mahdollista tehdä tilauksia sekä tarkastella tilaushistoriaa.