F.A.Q

Ilmansuodatintoimittajana AFPRO Filters palvelee vain yritysasiakkaita. Voit tehdä tilauksia verkkokaupassamme, jos olet jo AFPRO Filtersin asiakas tai uutena asiakkaana rekisteröitymisen jälkeen. Tilauksia ei ole mahdollista tehdä ilman olemassa olevaa Y-tunnusta.
        Oletko jo AFPRO Filtersin asiakas? Sitten voit luoda tilin täältä.
        Etkö ole vielä AFPRO Filtersin asiakas? Sitten voit rekisteröityä täältä. Rekisteröitymisen jälkeen voit aloittaa webshopin käyttämisen.
Tekemällä tilauksesi verkkokaupan kautta, ostoprosessi käy helposti, selkeästi sekä nopeasti. Tilaaminen verkossa tapahtuu yksinkertaisten vaiheiden kautta:

1. Lisää tuote ostoskoriin.
2. Tarkista tiedot. Lisää halutessasi tarkat kohdetiedot kohtaan ”Kone-/kohdetiedot”. (Kone-/kohdetiedot = machine/location details)
3. Napsauta “Siirry kassalle” (Siirry kassalle = Checkout) ja täytä kuljetustiedot. Voit valita olemassa olevan kohteen osoitteen osoitekirjasta tai täyttää vaihtoehtoisen osoitteen.
4. Valitse haluttu lähetystapa.
5. Kirjoita haluamasi viite- ja / tai tilausnumerosi tilaukselle.
6. Viimeistele tarkistamalla tilauksesi ja napsauttamalla “Lähetä tilaus”. (Please check translation, "Lähetä tilaus" means send order. 
Onneksi voit aina pyytää uuden salasanan. Kirjoita sähköpostiosoitteesi tai käyttäjänimesi tälle sivulle ja saat ohjeet sähköpostitse. Yksityisyyden vuoksi meillä ei ole pääsyä unohtuneeseen salasanaasi, joten emme voi lähettää sitä sinulle.

Voit katsoa tilauksesi tilan milloin tahansa tilauksesi yleisnäkymästä. Varmista, että olet kirjautunut tilillesi ja napsauta ”Omat tilaukset”. Täältä löydät yleiskatsauksen kaikista tilauksistasi ja niiden tilasta.

Emme veloita lisäkustannuksia tilauksesi käsittelystä.
Varmista, että olet kirjautunut tiliisi ja napsauta ”Omat tilaukset”. Täältä löydät yleiskatsauksen kaikista tilauksistasi. Tililläsi voit tarkastella myös laskuhistoriaasi kohdassa ”Omat laskut”. Jos tämä ei vastannut kysymykseesi, ota yhteyttä yhteyshenkilöösi. Yhteyshenkilösi mainitaan tilausvahvistuksessa.

Virhe tilauksessa? Selvitämme välittömästi onko tilauksesi vielä mahdollista perua. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon +358 37170005 tai lähetä meille sähköpostia.

Haluatko tehdä muutoksen tilaukseesi? Tämä on mahdollista niin kauan, kun voit napsauttaa ”Muokkaa” painiketta tilauksessasi. Eikö tämä ole enää mahdollista? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon +358 37170005 tai lähetä meille sähköpostia.

Tilauksen yhteydessä voit lisätä haluamasi viitteen/tilausnumeron tilauksellesi sekä jokaiselle riville haluamasi kone-/kohdetiedot. Valitse haluamasi rivi ja napsauta ”Lisää kone-/kohdetiedot”. Nämä tiedot lähetetään tilausvahvistuksen mukana, ja ne löytyvät toimitettujen tuotteiden kohdetarroista.
Linkitämme kohteen tilauksellesi ja jatkossa voit käyttää sitä hakuterminä hakukoneessamme.


Kun lisäät yhden tai useamman tuotteen ostoskoriin, se voidaan tallentaa tilauspohjaksi. Siirry ostoskoriin ja paina näytön oikealla puolella olevaa "Tallenna tilauspohja"-painiketta. Anna tilauspohjalle nimi ja napsauta Tallenna. Tilauspohja on nyt saatavilla tilisi alla olevasta Omat tilauspohjat -kohdasta.

Saat tilausvahvistuksen jokaisesta tilauksestasi. Tämä sisältää vahvistetun lähetyspäivämäärän, jolloin tilauksesi lähetetään teille.

Voit muuttaa toimitusosoitettasi, kun teet tilauksen. Voit valita uuden toimitusosoitteen tai valita aiemmin luodun toimitusosoitteen (Kohde).

Voit valita toimitusosoitteen, johon tilauksesi toimitetaan tai tehdä noutotilauksen. Noutotilauksien kohdalla tilaus pakataan noutovalmiiksi tilausvahvistuksen ilmoittamana päivänä ja se on noudettavissa heti seuraavana arkipäivänä.

Maksutavat ilmoitetaan tilausta tehdessä etukäteen.

Ei, verkkokaupassa esitetyt tuotehinnat ovat ilman arvonlisäveroa. Arvonlisävero lisätään tilaukseen kassalla, ja se näkyy tilauskatsauksessa. Sieltä näet kokonaissumman ennen tilauksen vahvistamista.

Asiakastilin luomisen jälkeen voit yhteystietolomakkeen kautta pyytää useammalle eri työntekijälle käyttäjätunnuksen asiakastilille.

Löydät sen verkkosivustoltamme Yleiset ehdot kohdasta.

Näkevätkö kaikki asiakastilini käyttäjät tarvittaessa samat tiedot asiakastililtämme?
Kyllä, kaikkien asiakastilin käyttäjien on mahdollista tehdä tilauksia sekä tarkastella tilaushistoriaa.
Lataa
Lataa